360021
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Hasło UKD
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Opracowanie niniejsze będzie również pomocne dla kierownictwa polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na obszarze eurorynku, firm prowadzących walkę konkurencyjną z korporacjami zachodnioeuropejskimi w Polsce, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw różnych szczebli oraz zainteresowanych pracowników urzędów centralnych i samorządowych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.199-[203].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej