360277
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawiska lobbingu w rozwiniętych demokracjach stanowi kontekst dla rozważań na temat perspektyw i kierunków jego rozwoju w Polsce. Analizie poddane są: rodzaje i specyfika grup wpływu ľ różne formy nacisku w sferze publicznej, modele lobbingu funkcjonujące w USA, Europie Zachodniej oraz w instytucjach Unii Europejskiej, regulacje prawne i etyczne o charakterze ustawowym i środowiskowym, profesjonalizacja rzecznictwa interesów we współczesnym świecie, strategie lobbingu na Zachodzie oraz główne narzędzia i techniki, specyfika lobbingu w Polsce na tle wyników badań socjologicznych, lobbing na poziomie Unii Europejskiej. Szczegółowa charakterystyka praktycznych aspektów lobbingu jako istotnej formy komunikacji oraz opisy stosowanych metod uzupełnione są licznymi przykładami i studiami przypadków.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej