343749
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Hasło UKD:
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. "Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych, przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych, omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców, podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania, wskazuje, jak planować kampanię w mediach.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215-216.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej