360322
No cover
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. "Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych, przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych, omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców, podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania, wskazuje, jak planować kampanię w mediach.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 215-216.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again