360324
No cover
Book
In basket
Hasło UKD
Sondaż wyrósł z dwóch potocznych sposobów zdobywania informacji. Jeśli chcemy poznać jakiś zbiór przedmiotów, wystarczy sprawdzić parę przedmiotów wybranych na chybił trafił. Jeśii chcemy dowiedzieć się czegoś od ludzi, trzeba ich o to spytać. Sondaż to nic innego jak tylko zadawanie pytań losowej próbie ludzi i analizowanie uzyskanych odpowiedzi. Sondaż, metoda badania, w tej książce staje się samoistnym przedmiotem badania. Ma on swoją historię, własną rzeczywistość i rolę w społeczeństwie. Rozprawy zebrane w Sondażu polskim traktują o historii badań ankietowych, o społecznych i psychologicznych aspektach metody sondażowej oraz funkcjach badań opinii publicznej w Polsce. Książka może zainteresować socjologów, psychologów i politologów, badaczy opinii publicznej, mediów i rynku; teoretyków, studentów i praktyków.
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again