359826
No cover
Book
In basket
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 rozszerz. i zm. - Warszawa : "Placet", 2001. - 367, [7] s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Hasło UKD
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną Public relations, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik Public relations, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego Public relations, umiejscawia Public relations wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele Public relations oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się Public relations, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku Public relations, a także inspiruje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność Public relations w otoczeniu organizacji: fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz w fazie planowania działalności.
Notes:
General note
Na okł. podtyt.: analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 355-362. - Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again