343322
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2001. - 288 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 269-278. - Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej