360277
No cover
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2001. - 288 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 269-278. - Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again