360277
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Książka jest monografią dotyczącą prawnych zagadnień reklamy. Autorka koncentruje się głównie na problematyce legalności reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Chodzi tu m.in. o klasyfikację konkretnej działalności reklamowej jako wprowadzającej w błąd, naruszającej łatwowierność dzieci, sferę prywatności adresatów, reklamę ukrytą, a także reklamę porównawczą. Praca zawiera oceny i wskazówki nie tylko na gruncie prawa polskiego, lecz także przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Monografia jest przeznaczona dla prawników (w tym m.in. dla sędziów, radców prawnych, adwokatów) oraz innych osób zawodowo zajmujących się opracowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych. Użyteczna jest także w bezpośredniej działalności przedsiębiorcy z tego względu, że zawiera wyraźnie określone kryteria dozwolonego i niedozwolonego zachowania się w zakresie reklamy. Kolejne wydanie monografii uwzględnia przede wszystkim zmiany, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w prawie polskim oraz najnowsze pozycje literatury. W niezbędnym zakresie uzupełniony został także stan prawny, obowiązujący w Unii Europejskiej.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Pełna nazwa wydaw. w cop.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 191-203.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej