360139
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znajdujemy się w świecie po kolizji. Niestety, buta uczonych doprowadziła do sytuacji, w której osobliwie i nie zawsze bezpiecznie zmieszały się nauka i magia. Ma to swoje dobre strony, ma - o czym nie wszyscy wiedzą - sporo złych. Posłuszne i samodzielne maszyny, uduchowione i wydajne - niestety, czasem wariują. Wtedy nie pomoże ani elf, ani kobold, ani człowiek... Wtedy pomóc może tylko specjalnie wyszkolony eksterminator, zmutowany człowiek... Lekarz i oprawca w jednej postaci. Gdzieś w mateczniku tajemniczego miasta Arzamas-6 hodowani są osobnicy, których jedynym, dochodowym i śmiertelnie niebezpiecznym zajęciem jest walka z oszalałymi, a może wyzwolonymi, maszynami. Ktoś, kto wymyślił takich mutantów musiał kiedyś, w innej rzeczywistości, w innym czasie czytać o wiedźminach, bo tak właśnie ich nazwał. W Arzamasie-6 więc poddaje się "obróbce" skazane na śmierć w okrutnym świecie sieroty, by wykształcić w nich cechy wiedźminie, potrzebne w życiu i walce. Jeden z nich przybiera starożytne imię Geralt. Już chociażby to oznacza, że będzie się wyróżniał z grona swoich przyjaciół. Władimir Wasiljew nie ukrywa, że uwielbia prozę Andrzeja Sapkowskiego, za jego zgodą używa Geralta do zaprowadzania porządku w skomplikowanym, magicznym i technicznym świecie. Prezentowane teksty nie są jedynymi z tego świata. Warto przeczytać. Choćby po to, by wiedzieć, co zrobić, gdy oszaleje koparka lub wyrwie się na wolność lokomotywa.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej