359614
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu. W książce szczegółowo omówiono: wycenę i finansowanie przedsięwzięć internetowych, analizę konkurencji na rynku elektronicznym, internetowy łańcuch wartości, specyfikę biznesu internetowego. Poruszane w książce zagadnienia są zilustrowane licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla menedżerów firm planujących wejście na rynek elektroniczny lub poszukujących efektywnych strategii biznesowych adekwatnych do tego rynku.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej