359617
No cover
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu. W książce szczegółowo omówiono: wycenę i finansowanie przedsięwzięć internetowych, analizę konkurencji na rynku elektronicznym, internetowy łańcuch wartości, specyfikę biznesu internetowego. Poruszane w książce zagadnienia są zilustrowane licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla menedżerów firm planujących wejście na rynek elektroniczny lub poszukujących efektywnych strategii biznesowych adekwatnych do tego rynku.
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again