360185
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
"Tematyka opracowania dobrana bardzo trafnie, niezwykle interesująca i aktualna. Także konstrukcja pracy poprawna arówno pod względem logicznym jak i merytorycznym. Autorki opisują zjawisko lobbingu z dużą znajomością tej nieczęsto podejmowanej problematyki w oparciu o bardzo szeroką literaturę oraz materiały źródłowe. Tezy są jasne i w pełni udokumentowane argumentami natury opisowej czy statystycznej (w pełni podzielam przeważającą część prezentowanych sądów), co sprawia, że nie ma poglądów zawieszonych w "próżni" merytorycznej. Wszystko to powoduje, iż mamy do czynienia z opracowaniem dojrzałym, spełniającym wymgania stawiane teksktom naukowym." - prof. dr. hab. Stanisława Miklaszewski.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 73-77.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej