360189
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
"Tematyka opracowania dobrana bardzo trafnie, niezwykle interesująca i aktualna. Także konstrukcja pracy poprawna arówno pod względem logicznym jak i merytorycznym. Autorki opisują zjawisko lobbingu z dużą znajomością tej nieczęsto podejmowanej problematyki w oparciu o bardzo szeroką literaturę oraz materiały źródłowe. Tezy są jasne i w pełni udokumentowane argumentami natury opisowej czy statystycznej (w pełni podzielam przeważającą część prezentowanych sądów), co sprawia, że nie ma poglądów zawieszonych w "próżni" merytorycznej. Wszystko to powoduje, iż mamy do czynienia z opracowaniem dojrzałym, spełniającym wymgania stawiane teksktom naukowym." - prof. dr. hab. Stanisława Miklaszewski.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 73-77.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again