343227
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Przejrzysty i bardzo kompetentny podręcznik do marketingu. Autor przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Całość napisana bardzo przystępnie, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: From brand vision to brand evaluation
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. - Indeksy.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej