360277
Książka
W koszyku
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a przy tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54548 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Marketing : teoria i przykłady
Uwaga ogólna
Na okładce i grzbiecie podtytuł: teoria i przykłady.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 386-392.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej