360189
Książka
W koszyku
Koncepcja fair trade jest mało znana i mało popularna w kręgach biznesowych, politycznych i naukowych w Polsce. Celem opracowania jest przybliżenie tego problemu polskiemu czytelnikowi. Autorzy chcą sprawdzić, na ile zasada fair trade może znaleźć poparcie w takich państwach jak nowe kraje członkowskie Unii Europejskiej, które są na etapie pokonywania luki rozwojowej, czy państwa byłego bloku wschodniego, których nie obejmuje się polityką fair trade, bo zakłada się, że są one na wyższym poziomie rozwoju niż kraje tradycyjnego Południ (Afryki, Azji i Ameryki Łacińskiej). Zasada fair trade znajduje odzwierciedlenie w polityce gospodarczej wielu państw, m.in. Belgii, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemiec.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75963 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej