359614
Book
In basket
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 116, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Autor w zwięzły i prosty sposób próbuje opowiedzieć jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu. Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie ta oferta jest lepsza, mimo iż sprzedaje to samo co konkurenci.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 55540 (1 egz.)
Notes:
General note
U góry okładki: Pisz perswazyjnie, sprzedawaj skutecznie, zarabiaj więcej.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again