360098
Książka
W koszyku
Proces transformacji polskiej gospodarki w latach dziewięćdziesiątych, wprowadzenie marketingu jako przedmiotu nauczania w szkołach średnich i wyższych oraz istnienie na polskim rynku wydawniczym publikacji "importowanych" na temat marketingu przyczyniły się do opracowania niniejszego Leksykonu marketingu. W Leksykonie zamieszczono hasła dotyczące: pojęć i znaczeń marketingu, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa, identyfikacji rynków docelowych, metod i technik badań rynku, zachowań konsumentów, produktu, cen, dystrybucji, promocji, zarządzania marketingowego, handlu detalicznego i hurtowego, marketingu usług i organizacji niezyskownych, marketingu międzynarodowego. Zamieszczone indeksy terminów w językach polskim i angielskim znacznie ułatwią Czytelnikom korzystanie z Leksykonu. Jasność i precyzja sformułowanych definicji, rzetelność i konsekwencja w doborze haseł są zasługą wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu Akademii Ekonomicznych w Krakowie i Katowicach. Adresatami Leksykonu marketingu są studenci i pracownicy wyższych uczelni, uczniowie i nauczyciele szkół średnich i policealnych, pracownicy działów marketingu w przedsiębiorstwach, słuchacze licznych kursów z zakresu zarządzania i marketingu, lektorzy i tłumacze oraz sami biznesmeni - a więc wszyscy zainteresowani problematyką marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36595 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. 7.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej