343922
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Książka jest syntezą różnych szkół myślenia strategicznego. Podkreśla, że dążąc do stworzenia rzeczywistej wartości ekonomicznej, menadżerowie muszą nie tylko dbać o ekonomie przedsiębiorstwa, lecz także uwzględniać aspekty socjologiczne, psychologiczne, dynamikę rynków oraz potrzeby i oczekiwania klientów. Myślenie strategiczne ma pomóc w poznaniu i wykorzystaniu zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstwa i w umiejętnym zarządzaniu tymi zmianami.
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Entreprise stratégique : penser la stratégie, 1993
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: L'entreprise stratégique : penser la stratégie, 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej