360098
Książka
W koszyku
Rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że tradycyjne działania firmy już nie odpowiadają w pełni wymogom jej otoczenia rynkowego. Przedsiębiorstwa muszą (i chcą) bowiem wiedzieć, jak i z kim nawiązać kontakty i współpracę, aby odnieść sukces. Wymagania te spełnia koncepcja marketingu partnerskiego (relationship marketing), która kładzie nacisk na proces tworzenia, rozwoju i utrzymania powiązań firmy z innymi podmiotami, eksponując bezpośredni, interakcyjny charakter tych powiązań. W książce Autor radzi, jak planować marketing partnerski i podaje przykłady sprawdzonych technik wprowadzania go do praktyki firmy, opisuje narzędzia określania obecnej struktury nabywców, obecnej i przyszłej opłacalności każdego z nich oraz powody nagradzania, dyscyplinowania i rezygnacji z klientów, wyjaśnia różnice między klientami instytucjonalnymi a konsumentami oraz prezentuje proces planowania partnerstwa z tymi grupami, bada wpływ technologii informacyjnej na praktykę marketingową oraz metody wykorzystania technologii nowej generacji w celu zacieśnienia więzi między klientami, rozwija koncepcję partnerstwa firmy, włączając do niej pracowników, dostawców, inwestorów i innych uczestników łańcucha partnerstwa, przytacza liczne przykłady najlepszych praktyk marketingu partnerskiego wiodących firm. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców uczelni różnego typu, a także powinna być podstawową lekturą dla menedżerów odpowiedzialnych zarówno za wprowadzenie marketingu partnerskiego we własnej firmie, jak i za wykorzystanie go jako narzędzia tworzenia wartości dla klientów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40135 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Relationship marketing : new strategies, techniques and technologies to win the customers you want and keep them forever, 1998
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej