360204
Książka
W koszyku
Wielu ludzi postępuje w relacjach z klientami i rodzinami w taki sposób, że traci jedna lub dwie strony. Istnieje jednak inna filozofia życia, która pomaga doprowadzić do sytuacji, w której wygrywają obie strony. Autor pokazuje, krok po kroku, w jaki sposób można podążyć śladem ludzi odnoszących sukcesy i najbardziej wpływowych, bo stosujących tę taktykę. Pokazuje, jak przeniknąć umysły innych ludzi oraz zgodnie z zasadami etyki, wywierać wpływ na ich życie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40678 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Psychology of persuasion : how to persuade others to your way of thinking, 1996
Uwaga ogólna
Na okładce podtytuł: zasady, ćwiczenia, materiały autotreningowe.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej