359614
Książka
W koszyku
Książka jest swoistym "rozkładem jazdy" oraz "mapą drogową" potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się "rewolucji" zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się ono na elektroniczne zakupy. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców - od studentów i kadry naukowej kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu poczynając, a na praktykach gospodarczych kończąc.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40848 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: E-shock : the new rules : e-strategies for retailers and manufacturers, 2001
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej