360277
Book
In basket
Znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 41295 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Principles of marketing, 1999
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Target audience note
Podręcznik akademicki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again