351040
Book
In basket
Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane. - Warszawa : "Felberg SJA", copyright 2000. - XXIV, 818 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 27 cm.
"Reklama według Ottona Kleppnera" stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 39593 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Kleppner's advertising procedure, 1996
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again