350962
Książka
W koszyku
Autorzy postanowili zebrać podstawowy dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności i zaprezentować go w postaci modelu integrującego te trzy kategorie. Autorzy oryginalnie oddzielili problemy rodzajów i identyfikacji strategii od problemów implementacji strategii, nazywając je ostatnio zarządzaniem. Tak rozumiane zarządzanie prezentują w układzie obszarów funkcjonalnych, takich jak : produkcja i logistyka, zasoby ludzkie, technologia, marketing, finanse. Poza układem funkcjonalnym pozostaje jedynie problematyka struktur organizacyjnych oraz fuzji, przejęć i aliansów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.92 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Global and transnational business : strategy and management, 2000
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej