360277
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 stron : ilustracje ; 23 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej nie pogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działających na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41903 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej