360277
Książka
W koszyku
Książka prezentuje usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania reklamą w przedsiębiorstwie, która stanowi podstawę podejmowania racjonalnych decyzji przez kierownictwo firmy oraz menedżerów reklamy. Może być wykorzystywana przez studentów, menedżerów i uczestników różnych form doskonalenia zawodowego, którzy poza systematyką zjawiska reklamy oczekują weryfikacji empirycznej w zakresie jej funkcji narzędziowych w kształtowaniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku oraz świadomego kształtowania swojej pozycji konkurencyjnej. Praca zawiera opis zagadnień związanych z funkcjonowaniem działalności reklamowej w przedsiębiorstwie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41897 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej