360021
Książka
W koszyku
(Marketing)
Jest to przejrzyście napisany poradnik, zawierający ważne informacje dotyczące kwestii tożsamości firmy, fuzji, zmian nazwy i logo firmy.Autor dokładnie omawia zagadnienia związane z budowaniem wartości firmy, opi- suje najnowsze strategie marketingowe.Analizuje kampa- nie reklamowe wielu znanych firm i podkreśla ich plusy i błędy. Powołując się na konkretne przykłady pisze co można zrobić, gdy firma popadnie w kłopoty. Książka po za studiującymi marketing i zarządzanie, przeznaczona jest dla tych czytelników, którzy zamierzają założyć własną firmę, lub już ją posiadają.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42083 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Brand marketing book, 2000
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The brand marketing book" 2000.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej