360021
Book
In basket
(Marketing)
Jest to przejrzyście napisany poradnik, zawierający ważne informacje dotyczące kwestii tożsamości firmy, fuzji, zmian nazwy i logo firmy.Autor dokładnie omawia zagadnienia związane z budowaniem wartości firmy, opi- suje najnowsze strategie marketingowe.Analizuje kampa- nie reklamowe wielu znanych firm i podkreśla ich plusy i błędy. Powołując się na konkretne przykłady pisze co można zrobić, gdy firma popadnie w kłopoty. Książka po za studiującymi marketing i zarządzanie, przeznaczona jest dla tych czytelników, którzy zamierzają założyć własną firmę, lub już ją posiadają.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 42083 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Brand marketing book, 2000
General note
Tytuł oryginału: "The brand marketing book" 2000.
Bibliography, etc. note
Bibliografia. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again