360277
No cover
Book
In basket
Tekst w mediach / pod redakcją Kazimierza Michalewskiego. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002. - 558 stron, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 24 cm.
W odróżnieniu od książkowych teksty medialne są szybciej i często mniej starannie przygotowywane do upowszechnienia, a zamieszczane w mediach teksty reklamowe nie podlegają jakiejkolwiek ingerencji wydawcy i zespołu redakcyjnego, więc prezentowane są nawet mimo niedostatków językowych. Niniejsza książka zawiera prace inspirowane analizą tekstów prasy, radia, telewizji, Internetu i reklamy.
Availability:
All copies are currently unavailable: sygn. 81
There are copies available to loan: sygn. 43165 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy pracach.
Language note
Tekst częściowo w języku angielskim, czeskim, słowackim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again