360277
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst w mediach / pod redakcją Kazimierza Michalewskiego. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002. - 558 stron, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 24 cm.
W odróżnieniu od książkowych teksty medialne są szybciej i często mniej starannie przygotowywane do upowszechnienia, a zamieszczane w mediach teksty reklamowe nie podlegają jakiejkolwiek ingerencji wydawcy i zespołu redakcyjnego, więc prezentowane są nawet mimo niedostatków językowych. Niniejsza książka zawiera prace inspirowane analizą tekstów prasy, radia, telewizji, Internetu i reklamy.
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 81
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43165 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku angielskim, czeskim, słowackim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej