359843
Book
In basket
W socjologii zagadnienia globalizacji i konsumpcji są przedmiotem skomplikowanych teorii, niezliczonych badań empirycznych i gorących sporów. Autorki postanowiły najpierw zebrać i uporządkować różne koncepcje dotyczące omawianych zagadnień (m.in. globalizacja w ujęciu I. Wallersteina, G. Ritzera, U. Hannerza, Z. Baumana, teoria konsumpcji według K. Marksa, E. Goffmana, T. Veblena, P. Bourdieu, E. Fromma, M. Douglasa, S. Ossowskiego), potem zaś ze spokojnym dystansem, często krytycznie odnieść się do obserwowanych tendencji. Książka stanowi przejrzysty i przystępny przewodnik po najbardziej współczesnych zagadnieniach socjologii.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 43337 (1 egz.)
Notes:
General note
Pełna nazwa wydawcy w cop.
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again