360277
Książka
W koszyku
Autor opisuje najnowsze podejścia nauki do tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na tle doświadczeń tych, którzy osiągnęli sukcesy. Odpowiada na pytania, dlaczego jedne firmy odnoszą sukcesy rynkowe, umacniają swoją pozycję, inne zaś ponoszą klęski, oraz jakie czynniki powodują, że jedni dobrze sobie radzą w walce konkurencyjnej, a inni są skazani na porażkę. Pozycja dla studentów zarządzania i marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46450 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej