349797
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów, zwłaszcza telewizji i radia, na świecie i w Polsce. Odwołując się do własnych doświadczeń, prezentuje dynamiczne zmiany tego rynku na tle wybranych zagadnień komunikacji społecznej, polityki państwa wobec mediów. Książka jest przeznaczona w szczególności dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych, a także dla wszystkich interesujących się problemami mediów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46865 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 219-226. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej