359942
Książka
W koszyku
Autorami książki kierowała intencja poszukiwania innowacyjnych rozwiązań pedagogiczno-praktycznych opartych na najnowocześniejszych badaniach empirycznych oraz doświadczeniach innych państw, zwłaszcza krajów Europy Zachodniej i krajów skandynawskich, w których edukacja przedszkolna zaznaczyła się najwyraźniej. Uświadamianie rodzicom, nauczycielom, politykom roli wczesnej edukacji może przyczynić się do budowania lepszego jutra, kształtowania jednostki transgresyjnej, wielowymiarowej i twórczej. Książka adresowana do nauczycieli przedszkoli, studentów, rodziców, władz oświatowych i polityków.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50194 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej