360021
Książka
CD
W koszyku
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy, od czego zacząć przygotowywanie, jakie informacje powinien zawierać, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego, jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49135 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 295-296.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej