360277
Książka
W koszyku
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekł. Piotr Włodyga. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2007. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza ksiązka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49862 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Medienpsychologie : eine Einführung, 2004
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 201-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej