360277
Book
In basket
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 49826 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 337-340. Indeks.
Target audience note
Dla studentów kierunków zarządzania uczelni wszystkich typów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again