360277
Book
In basket
(Seria Kreatywna)
Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Krok po kroku przedstawia wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśnia jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Copies are only available in the library: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Fundamentals of creative advertising
General note
Tytuł oryginału: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okładce podtytuł: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again