360277
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Krok po kroku przedstawia wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśnia jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Fundamentals of creative advertising
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okładce podtytuł: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej