360332
Książka
W koszyku
(HR)
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecona firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać? Zdaniem autorów, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51173 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: HR value proposition
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The HR value proposition, 2005.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 287-293. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej