360189
Książka
W koszyku
Podręcznik kreowania szumu medialnego. Jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71369 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Buzzmarketing : get people to talk about your stuff, 2005
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 257-261. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej