359614
Książka
W koszyku
Autor przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie. Książka nie tylko dla marketerów i specjalistów PR, którzy muszą orientować się w nowych technikach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53493 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: New rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly, 2007
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly, 2007.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej