359614
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 76819 (1 egz.)
Notes:
General note
Na 4 stronie okładki błędny ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 195-198.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again