360052
Książka
W koszyku
Recenzowana propozycja obejmuje łącznie 12 tekstów analizujących dylemat powodzeń i niepowodzeń szkolnych w mnogości możliwych płaszczyzn percepcji danego problemu, tj. gotowości szkolnej, specyficznych trudności w opanowaniu podstawowych umiejętności szkolnych: czytania, pisania i liczenia, dysleksji rozwojowej, niedostosowania społecznego, wsparcia komunikacyjnego, metody M. Montessori. - z recenzji dr hab. Marzenny Zaorskiej
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54306 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku włoskim. Streszczenia w języku polskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej