359614
Książka
W koszyku
Praca przynosi bardzo istotny teoretycznie i praktycznie plon. Jest on zarazem bogaty dzięki licznym drobiazgowym analizom spełniającym wysokie kryteria rzetelności. Autorki konsekwentnie realizują założony w projekcie program analiz jakościowych i ilościowych, wskutek tego praca jest pod względem poznawczym konsekwentna. Czytelnik znajdzie w niej udokumentowane odpowiedzi na pytania badawcze obudowane zakotwiczonymi w warstwie teoretycznej interpretacjami. Autorki wykazały, że procedura oceniania kształtującego może stanowić czynnik kształtujący klimat klasy szkolnej i szkoły. Takie składniki procedury oceniania kształtującego, jak klarowne określanie celów lekcji, określanie kryteriów sukcesu oraz rozbudowana, adresowana do uczniów informacja zwrotna wraz z uzasadnieniem to predyktory dominującego w szkole, postrzeganego przez uczniów klimatu, który sprzyja autonomicznemu uczeniu się. […] Dzięki ugruntowanej teoretycznie operacjonalizacji zarówno obszaru klimatu szkoły, jak i procedury oceniania kształtującego praca stanowi istotny postęp w tych dziedzinach. Pod względem merytorycznym może ona stanowić przykład sumienności i badawczej rzetelności. Jest istotnym osiągnięciem tak w warstwie teoretycznej, jak i warsztatowo-badawczej oraz metodyczno-praktycznej…. (z recenzji prof. dr. hab. Stefana Mieszalskiego)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78091 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 266-280.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej