360041
Book
In basket
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 71453 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: UX strategy : product strategy techniques for devising innovative digital solutions, 2021
General note
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021. W książce także ISBN oryginału.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 210-214.
Target audience note
Dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, menedżerów i strategów produktu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again