360040
Książka
W koszyku
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71453 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: UX strategy : product strategy techniques for devising innovative digital solutions, 2021
Uwaga ogólna
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021. W książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 210-214.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, menedżerów i strategów produktu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej