359827
Book
In basket
Monografia osadzana została w obszarze nauk o komunikacji społecznej i mediach, i z tego też względu dorobek teoretyków i badaczy mediów stanowi jej zasadniczy trzon, ale w celu nakreślenia szerszej perspektywy badawczej zaprezentowano również ustalenia i opracowania autorów reprezentujących nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomię. Biorąc pod uwagę, że niniejsze opracowanie ma charakter teoriopoznawczy jego podstawę stanowi systematyczny przegląd literatury. Dokonano zatem ekspozycji aktualnej wiedzy z zakresu transformacji rynku mediów elektronicznych w perspektywie innowacji technologicznych, zidentyfikowane zostały kluczowe obszary zainteresowań badaczy przedmiotu, jak również możliwe stało się wskazanie możliwych do naukowej eksploracji przestrzeni badawczych. Niniejsza praca, jakkolwiek mająca charakter teoriopoznawczy wpisuje się w nurt badań odnoszących się do dyskusji na temat trendów na rynku medialnym w perspektywie transformacji w kontekście innowacji technologicznych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 82599 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 195-220.
Funding information note
Finansowanie: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again